ONG-urile au lansat un manual pentru profesori pentru a-i încuraja să abordeze egalitatea de gen la clasă
Cadrele didactice din învățământul preuniversitar au la dispoziție, începând de astăzi, un manual pentru predarea și integrarea la clasă a egalității de gen, cuprinzând fundamente teoretice și sugestii concrete de activități pentru a aborda egalitatea de gen la clasă, dintr-o perspectivă incluzivă și intersecțională.
Manualul a fost elaborat o echipă de experte și cercetătoare alcătuită din Alexandra Columban, Irina Ilisei, Dana Marțiș, Laura Grünberg, Georgiana Lincan și Andreea Voina, în cadrul proiectului EGALIS: egalitate de gen prin schimbare socială și educație.
Înainte de publicare, manualul a fost testat de către specialiști și practicieni din învățământul preuniversitar pentru a garanta că răspunde nevoilor cadrelor didactice și elevilor, respectiv că aspectele teoretice prezentate în manual sunt relevante, clar prezentate, dar și că activitățile propuse pot fi implementate în activitatea la clasă.
Adauga un comentariu